مقدمه
آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

مقدمه

"به نام خداوندی که داشتنش جبران همه نداشته هاست"

ای خدای مهربان، به دور از تو بودن یعنی تنهایی . نمی دانم برای آشتی با تو از کدام کوچه عبور کنم . نام قشنگت تسکین دل درد دیده ام است . به طلوع یک سخن از سوی تو برای به آرامش رسیدن نیازمندم . خدایا آشتی با تو شوقی در درونم به پا می کند که تمام دودزدگی قلبم به یک باره به رخت حریر سفید رنگی تبدیل می شود . بی قرارتر از همیشه چشم به ذکر تو دوخته ام و می خواهم با تو آشتی کنم .

جایگاه خداوند در قلب ماست و دوستی با او حد والای خوشبختی است . با نماز که شاهراه ارتباط با خداست دستگاه ذهنمان را برای تصویرسازی یک ملاقات و مراسم با شکوه آشتی کنان آماده کنیم . فقط کافیست دست یاری به سویش دراز کنیم .

 

روشنی چراغ راهمان را در خلوتگاه خود از صاحب روشنی ها بخواهیم .

 

دوستان خوبم؛

هر گونه کپی برداری از مطالب این وبلاگ کاملا آزاد است.

ضمنا انتقاد و پیشنهاد یادتون نره.

آرزومند آرزوهایتان هستم .

 



نظرات شما عزیزان:

مروارید
ساعت13:55---10 مهر 1393
سلام وبلگ بسیار زیبایی داری واقعا ممنون

حانیه پیرزادیان
ساعت0:27---7 شهريور 1393
مطالبتون خیلی زیباست!

خادم المهدی
ساعت19:55---4 ارديبهشت 1393
مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت. در حال کار، گفتگوی جالبی بین آنها در گرفت. آنها به موضوع «خدا» رسیدند؛آرایشگر گفت: “من باور نمی‌کنم خدا وجود داشته باشد.”مشتری پرسید: “چرا؟”
آرایشگر گفت:...

“کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد. اگر خدا وجود داشت آیا این همه مریض می‌شدند؟ بچه‌های بی‌سرپرست پیدا می‌شدند؟ این همه درد و رنج وجود داشت؟ نمی‌توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه دهد این چیزها وجود داشته باشد.”

مشتری لحظه ای فکر کرد، اما جوابی نداد؛ چون نمی‌خواست جروبحث کند.
آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت. در خیابان مردی را دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده..
مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت: “به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند.”
آرایشگر با تعجب گفت: “چرا چنین حرفی می‌زنی؟ من این‌جا هستم، همین الان موهای تو را کوتاه کردم!”
مشتری با اعتراض گفت: “نه! آرایشگرها وجود ندارند؛ چون اگر وجود داشتند، هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است، با موهای بلند و کثیف و ریش اصلاح نکرده پیدا نمی‌شد.”
آرایشگر گفت: “نه بابا؛ آرایشگرها وجود دارند، موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمی‌کنند.”
مشتری تایید کرد: “دقیقاً! نکته همین است. خدا هم وجود دارد! فقط مردم به او مراجعه نمی‌کنند و دنبالش نمی‌گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد.”
در پناه خدا محفوظ باشید
زیبا بود.به وبلاگ من هم سر بزنید


.............
ساعت18:25---4 فروردين 1393
سلام خیلی مطالبتون قشنگن ممنون....
امیدوارم موفق باشید


عباس
ساعت11:40---19 مهر 1392
سلام
من شما را لینک کردم
لطفا شما هم ما را با نام مجله اینترنتی صلوات زرین دشت و با آدرس http://szd.cum.ir لینک کنید.
صلوات


آرمین
ساعت8:10---16 مهر 1392
سلام عزیز. خسته نباشی.وبلاگ خیلی قشنگی داری موفق باشی . وقت کردی یه سر هم به وب من بزن . تازه شروع کردم . بیا و راهنماییم کن . منتظرتم . التماس دعا . راستی حلال کن چند تا مطلب هم من برداشتم

پاسخ به شبهات
ساعت19:12---4 مرداد 1392


سلام من هم مثله شما يه وبلاگه مذهبي درست کردم وبلاگه زيبايي داري اگه ميشه منو به عنوات پاسخ به تمامه شبهه ها ثبت کن بيا به وبلاگم نظر بزار بگو به چه اسمي ثبتت کنم آدرس وبلاگتونم در وبلاگم بنويسيد حتما


عصر شیراز
ساعت19:28---1 بهمن 1391
سلام
وب بسیاز زیبایی دارید
به من سر بزنید خوشحال میشم
ضمناً یه کپی کوچولی از مطلب (شيطان گفته است) با اجازه شما برداشتم
اگه اجازه ندادید بر میگردونم

منتظر حضورت هستم
در پناه خدا


علیرضا
ساعت15:00---25 دی 1391
سلام

درد ، نوشت ...

به روزم
.


علیرضا
ساعت14:23---30 آذر 1391
سلام دوست عزیز
خسته نباشی !
با هم توی یه مسیر هستیم !
تونستید مطالب من رو بخونید و نظرتون رو دربارشون بگید
من خیلی دوست دارم نظر شما رو بدونم
راستی لینک هم شدید !
یاعلی


حسنی
ساعت19:51---24 آذر 1391
خب همه شعر هات قشنگه.. خوبه گلچین شده خدا اجرت بده...
می دونی نمیگم شما اینطوری هستید ها. ولی کسایی رو میبینم میگن فقط خدا یاد خوارج می افتم شعار شون لا حکم الا الله یعنی حکم فقط حکم خدا...
هیچ کی رو درست نمی دونستن حتی خودشون رو... البته به زبان.
امید وارم. یاد مون باشه زمین از حجت خدا خالی نیست این هم حرف همون خداس موفق باشید
حسنی 33 ساله از طهران


کتابدار
ساعت8:26---12 آذر 1391
سلام مطالب زیبایی در وب گذاشتی اگه تمایل داری به لینک به وب ماهم یه سر بزن

سليمان
ساعت19:00---11 آذر 1391
آقا يا خانم.وبلاگ شما بسيار زيباست.خدا خيرتون بده.رفتين حرم امام رضا(ع) مارو دعا كنين.

مهدی
ساعت22:59---29 آبان 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--pgbejr1gm59dc82af.LoxBlog.Com



الهه پور مردادي
ساعت10:03---24 آبان 1391
خداوندا

عقیده هایم را

ازعقده هایم

مصون بدار

وبلاگ زيبايي داري.خسته نباشي


نجاتي
ساعت10:00---3 آبان 1391
دل در جوشش ناب عرفه، وضو مي گيرد
و در صحراي تفتيده عرفات، جاري مي شود
آن جا که ايوان هزار نقش خداشناسي است
خدايا من اگر بد کنم تو را بنده هاي خوب بسيار است
اما تو اگر مدارا نکني
من را خداي ديگر کجاست ؟
بار الها!
دفتر جرم مرا روز جزاباز مکن
من به اميد عطاي تو خطا کار شدم
روز عرفه نزديك است.التماس دعا


علي
ساعت19:11---25 مهر 1391
وبلاگ زيبايي ذلري.خسته نباشي.
سالروز ازدواج حضرت علي و حضرت زهرا مبارك


ماهان
ساعت12:39---23 مهر 1391
وب خيلي قشنگ و پرمحتواييه.خسته نباشي .

دوست خدا
ساعت18:31---22 مهر 1391
سلام .وب زيبايي داري.خيلي عالي و با سليقه.به وب ما هم سر بزن.ماهم خدايي هستيم.

ترانه
ساعت12:37---13 مهر 1391
بابااااااااااااااااااااااااااا اااااا وبلاااااااااااااااااااااااااگ.

ali
ساعت11:57---10 مهر 1391
سلام/عااااالی /ادامه بده/.موفق باشی/یاعلی

نازنين الماسي
ساعت11:15---8 مهر 1391
وبلاگت خيلي قشنگه.هركي هستي موفق باشي

مهديزاده
ساعت13:02---6 مهر 1391
بابا خدايي ها عيدتون مبارك باشه. @ };-

رهگذر
ساعت12:48---6 مهر 1391
اينم يه شعر براي آدم نبودن ماها
بی خودی پرسه زدیم ...



بی خودی پرسه زدیم

صبحمان شب بشود ...

بی خودی حرص زدیم

سهم مان کم نشود ...

ما خدا را با خود سر دعوا بردیم

و قسم ها خوردیم

ما به هم بد کردیم

ما به هم بد گفتیم

ما حقیقت ها را زیر پا له کردیم

وچقدر حظ بردیم

که زرنگی کردیم

روی هر حادثه ای حرفی از پول زدیم

از شما می پرسم

ما که را گول زدیم؟؟؟؟؟

.........
وبلاگت خيلي عالي و زيباست.خدا يارت


جلال مهرابي
ساعت13:29---30 شهريور 1391
يعني توپ ترين وبلاگ خدايي رو زدي.اي ول.خدا يارت باشه.

Mahsa
ساعت10:42---29 شهريور 1391
سلام ،دوست گلم وبلاگ خیلی قشنگی داری، مطالبت رو نگاه کردم هم جالب بود و هم مفید ،البته نتونستم همه ی پوست ها رو بخونم ولی در کل خوب بود ،یه نظری که دارم اینه که زود زود وبلاگ رو اپدیت کنی که استفاده کنیم ، موفق باشی !

راستی خواستی یه سر به وب سایت خبری ما بزن شاید به دردت خورد !

[017]


nilofar
ساعت9:37---18 شهريور 1391
salam be manam sar bezan

پردیس
ساعت21:15---25 مرداد 1391
بارالها.....! خطا از من است، می دانم.......

از من كه سالهاست گفته ام *اياکـــ نعبد*، اما به ديگران هم دل سپرده ام!

از من كه سالهاست گفته ام *اياکـــ نستعين*، اما به ديگران هم تكيه كرده ام!

اما تو ای خدای مهربانم! هرگز رهايم مكن.............

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم: *ايـــاکــــ نــعـــبـــــد و ايــــاکــــ نــســـتــــعــين*


نرگس
ساعت21:09---5 مرداد 1391
از محتوای وبلاگت بسیار لذت بردم امیدوارم در مسیر زندگی همیشه لطف خداوند شامل حالت باشد.در ضمن اگر به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشوم منتظر پیشنهاد و انتقاد شما هستم .

mitra
ساعت12:29---1 مرداد 1391
salam khili ghashange khoda khiret bede azizam mersi az en kare zibat

هانيه توكلي
ساعت11:38---27 تير 1391
بابا وبلاگت تركونده اينترنتو.معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگه است ،
معذرت خواهی یعنی: اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره...


فاطمه رحيميان
ساعت11:35---27 تير 1391
وبلاگت خيلي عاليه.خسته نباشي.

joje tala
ساعت15:53---21 تير 1391
khayli khayli alye.afarin v mamnon

محمد رسول فتحی
ساعت16:26---15 تير 1391
سلام دوست عزیز.
وبت خیلی عالیه.
اگه مایل به تبادل لینکی من رو با اسم خر تو خر و آدرس http://khar2khar.blogveb.com لینک کن بعد بیا تو وبلاگم و بگو با چه اسمی لینکت کنم.
موفق باشی


حانیه
ساعت1:39---15 تير 1391
سلام بسیار بسیار زیباست بخصوص مطلب "درباره وبلاگت" درباره مطالبی نوشتی که کمتر به ذهن کسی خطور میکنه عالی بود

با اطلاعت شما رو لینک کردم خوشحال میشم به وب من سر بزنی یا اگه دوست داشتی لینکم کنی...


تنها درخت جزیره
ساعت10:45---10 تير 1391
سلام وب زيبا وباحالي داري من وب شما دوست گرامي رو لينکيندم بازم ميام فعلا fبای

negin
ساعت1:48---7 تير 1391
salaaaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiiiiiiiz vebet kheyli khoshmele age dost dashti linkam koooooon o behem khabar bd
miiiisiiiiiiii misam age linkam koni


سارینا جون
ساعت13:51---3 تير 1391

اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم
...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[قلب][بوسه][بوسه]
بلبرینگ اس کا اف http://skfiran.ir/
فروش کالاهای دیجیتال http://www.bestrayan.com/
http://majaniforush.blogfa.com/ فروشگاه سارینا خوشگله
هر سایت رو لینک کردین خبر بدین 1000 بازدید رایگان برای هرکدومشون بهتون بدم!!!!
راستی میتونی با لینکدونی رنک 2 گوگل هم تبادل لینک خودکار کنی http://www.link.mehremihan.ir


MASOOD
ساعت11:19---30 خرداد 1391
سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم خیلی قشنگ یود ایول ما وبلاگلمون به گرد پای شما هم نمیرسه یه دستی هم روسر وبلاگای ما بکشین سری بزنی خوش حال میشم ممنون

محسن
ساعت13:31---29 خرداد 1391
همچنین به شما تبریک میگم ایشاا.. شما هم وبتون زیباست

تنها
ساعت10:43---24 خرداد 1391
سلام بهت تبریک میگم وبت هرروزبهتروبهتر میشه،خواهش میکنم من هم دعا کن احساس میکنم دارم ازخدا دورمیشم
به ما هم سربزن


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت17:02---20 خرداد 1391
>>> فقط خدا <<<
خدايا من در اين كلبه ى فقيرانه ى خود چيزى دارم كه تو عرش كبريايى خود ندارى من چون تويى دارم و تو چون خود ندارى.

وب فوق العاده اى دارى چون از خدايى نوشتى كه هميشه براى رسيدن بهش تلاش ميكنم
حتما بيا تو وبم و عقايدمو بخون و اگه قبول داشتى حتما افتخار بده و عضو گروه دلباختگان من شو . متشكرم . سامان


ساسان جيگره
ساعت9:08---14 خرداد 1391
پيشاپيش ولادت مولا مبارك.
اگه دوست داشتي اين مطلبو بذار.
حاجب بروجردی قصیده ای زیبا در مدح امیر المومنین ، علی (عليه السلام) سرودند که شاه بیت آن این بود :

حاجب اگر محاسبه حشر با علیست

من ضامنم که هر چه بخواهی گناه کن!

همان شب در عالم رویا مولا علی بن ابیطالب (عليه السلام) به خواب ایشان آمده و فرمودند :

اگر چه محاسبه در دست ماست اما اگر اجازه بدهی من بیت آخر شعرت را اصلاح کنم!
حاجب عرض میکند :
یا مولا شعر برای شما و در مدح شماست!
حضرت علی(عليه السلام) میفرماید پس بیت آخرت را اینگونه بنویس :

حاجب اگر محاسبه حشر با علیست
شرم از رخ علی کن و کمتر گناه کن ...


کوروش
ساعت20:46---10 خرداد 1391
سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفربفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش.

شرافتهای مظلوم
ساعت0:35---9 خرداد 1391
اگه وجود خدا باورت بشه خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و میشه ، یاورت ... !
سلام !
وبت حرف نداره واقعا جالبه !
دوست عزیز من لینکت میکنم تو هم منو بلینک ، اگه بهم سر بزنی خوشحال میشم نظر یادت نره ! بای !


محمد م
ساعت8:53---30 ارديبهشت 1391
سلام

خسته نباشی عزیز

یه سئوال داشتم چرا وبلاگت را آپدیت نمی کنی ؟

ضمنا اگه دوست داشتی مارا هم لینک کن ما با کمال افتخار لینکت کردیم خیلی خوشحال می شیم نظرو پیشنهادتان را در مورد وبلاگ ما بدی

مرسی


محمد علی جواهری
ساعت1:01---30 ارديبهشت 1391
ین بار نوبت حرم رقیه شد.

در پی ترور ائمه جماعت حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س) توسط وهابیت ملعون این گروه حدود 4 ساعت

پیش طی بیانیه ای تهدید کرده قصد منفجر کردن حرم نورانی حضرت رقیه (س) را دارد. لذا هم اکنون حرم این خاتون

تعطیل است. وهمه از جمله ،خدام حرم را ترک کردند. لطفا این خبر را به محبین مولا علی برسانید. تا با فرا گیر شدن

خبر از وقوع آن جلوگیری شود.


قطره ی اشک
ساعت23:46---29 ارديبهشت 1391
سلام خیلی وبلاگه جالبیه موفق باشی عزیزم. خدایا مارا ببخش به خاطر تمام درهایی که کوبیدیم ولی در خانه ی تو نبودند

جام جم
ساعت9:18---28 ارديبهشت 1391
با افتخار لينك شديد ممنونيم ما را لينك كنيد

نسترن
ساعت11:55---24 ارديبهشت 1391




عالیه ف م عزیز
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: