آیا هنوز وقت آن نرسیده که با خدا آشتی کنیم ؟

ن : ف م

 

ماه شعبان رسيد! ماه سه ماه 

کربلا مي رويم! بسم الله

 

السلام اي پناه مُلک و مکان

در يد قدرتت عنان جهان



پر قنداقة تو مي‌ بخشد

پر و بالي به فطرس نگران

 

رحمت محض! يا ابا الأيتام!

پدري کن براي عالميان

 

اي که آقائي تو بي حد است

باز ما را به کربلا برسان

 

شب سوم رسيده‌اي، اي ماه

السلام عليک ثارالله

 

السلام اي نگين عرش برين

ماه بالا بلند ام بنين 

 

سائلان تو بي شمارند و ...

گوشه چشمی به ما! بس است همين

 

شب جود و کرامت و بذل است

شب چارم شب اباالفضل است

 

السلام اي حقيقت جاري

روح تقوا و زهد بيداري

    

به محبان خود نظر فرما

بیشتر موقع گرفتاری

 

رو سياهي من گذشت از حدّ

تو برايم مگر کني کاري

 

در نماز شبت دعايم کن

تو عزيزي تو آبرو داري

 

دلم از بند هر غم آزاد است

شافع من امام سجاد است

 یوسف رحیمی
 



نظرات شما عزیزان:

سهيلا
ساعت12:19---6 تير 1391
دلم از بند هر غم آزاد است

شافع من امام سجاد است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: شعــر، اشعــار مولودی، ،
:: برچسب‌ها: شعر شعبانیه, شعر اعیاد شعبانیه, شعر ولادت, شعر زیبا, شعر,